Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lipca 2011

Początek..

Witam Wszystkich, który zajrzeli na Mój blog.

Nie wiem co Wami kierowało? nuda , przypadek, poszukiwania czegoś ciekawego w ten deszczowy wieczór.

Dużo ludzi za pewne siedzi teraz przy komputerze i próbuje zająć się Wszystkim, co odciągnie ich od tego co za oknem. Jestem jednym z Was, lecz moje pobudki wynikają z czegoś zupełnie innego, zapytacie o co chodzi? rysuje się przede mną możliwość pracy w Marketingu i dlatego próbuje swoich sił w pisaniu, sami ocenicie jak mi idzie i czy podążam w dobrą stronę? Będziecie świadkami mojego rozwoju "literackiego" i miejmy nadzieję pracy w Dziale, który pozwoli mi się kreatywnie rozwijać.

Poza tym będę pisał o sprawach, które Mnie poruszają a także o wartych do przeżycia wydarzeniach, imprezach oraz propozycjach spędzenia wolnego czasu. Przyznaje się do jednego mogę popełniać błędy w pisaniu i przede wszystkim proszę o wyrozumiałość i pomoc w ich dostrzeżeniu.




Miłego wieczoru i zapraszam do regularnego zaglądania na bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz